Grillning i helgen=)

Planerna fortsätter, på söndag ska jag ut och grilla med två systrar om jag förstår det hela rätt. Får se om mamma ska med och om det blir i gamla kommunen eller i nuvarande. Men det märks.
Idag har det varit en ganska bra dag på jobbet, det har varit lugnt men ändå plockigt, ganska lagom.
Och jag är fortfarande velig inför morgondagen, ska jag åka och träna med min lilla förkylning så den bryter ut snart eller ska jag försöka flexa och komma två timmar senare? Tänkt vilka I-landsproblem man har, ska man åka och träna eller komma senare till jobbet. Inte det största problemet i världen tack och lov.

Om jag ska åka och träna imorgon måste jag åka hemifrån vid typ nio för att hinna komma in i gymmet innan jag ska gå och jobba. Och det är ju lite värre, hinner verkligen inte vakna innan jag måste åka iväg. Och sådant hatar jag när jag har möjlighet att vara hemma lite längre än till strax innan sex på morgonen.
Det skulle ju vara skönt att komma igång med träningen, så just nu lutar det åt gymmet, men jag har ju inte sovit ännu. Är väl för trött eller seg imorgon, eller så sover jag för länge.

Nu ska jag krypa ner och läsa några rader innan jag deckar.

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Borthy

Vet att det är jobbigt att komma iväg till träning men man får helt enkelt bestämma sig dagen innan så det när man stiger upp redan är en sanning att man ska träna den dagen! Det är alltid jobbigt och man kan komma på allehanda ursäkter men det är bara att bita ihop! Kör på!

2009-09-23 @ 00:59:17
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0