Snart får jag åka hem

Nu är det knappt fem timmar kvar tills jag får åka hem. Ska bli så skönt att få komma hem. Får till och med samåka ikväll, väldigt behagligt. Då är jag förhoppningsvis hemma redan vid 22.00.

Än så länge har dagen varit ganska bra. Lite för lite att göra bara Men man får väl komma på något roligt att göra, städa kanske?

Idag har jag haft på mig min stegräknare för första gången på väldigt länge och nu är den uppe i 9907,ganska bra må jag säga. Kommer väl inte så mycket mer om det ska fortsätta så här.

Kommentarer
Postat av: Borthy

Tack för tipset med Tradera. Vet inte riktigt man gör där? Ska kolla där i natt! Tack! / Borthy

2009-11-22 @ 23:35:49
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0