Nu är denna slapparhelg över.

Har haft ledigt i tre dagar, otroligt skönt men det skulle vara skönt att vara ledig lite till må jag säga=). I fredags gjorde jag absolut ingenting utanför min dörr.  Dammsög och diskade under eftermiddagen när jag hade suttit ute på balkongen i nästan tre timmar, vilket var riktigt skönt.

Igår var det ungefär en likadan dag, satt ute på balkongen under förmiddagen och sedan åkte jag hem till R och R på vinkväll och Eurovision. Kan inte påstå att jag tittade på Euroviion speciellt mycket, bara Sveriges bidrag, vilken jag inte tyckte om men var tvungen att vara tyst under framträdandet eftersom de andra ville titta. Det var riktigt trevligt under kvällen och jag började åka hem strax efter tolv någongång. Fick låna ett taxikort av R så jag skulle kunna åka billigare från centrum eftersom jag är mesig och inte vill gå ensam mitt i natten.

Det var en riktigt trevlig taxichaufför dessutom, så vi snackade på under den fem minuter långa resan.

Idag har varit en riktig dagenefterdag, har legat på soffan och tittat på tv hela dagen. Har inte mått dåligt eller så, utan bara allmänt segt.

Vaknade imorse och läste ett sms ,från B, som jag fått under natten som jag inte hört eftersom jag sovit som en stock, i det står det "Jag borde inte bry mig men ikväll var du grymt arrogant otrevlig fler än jag reagerade hoppas du kan ta åt dig!!!??" Jag skickade tillbaka "på vilket sätt var jag arrogant och otrevlig?" Det har jag inte fått något svar på så man undrar vad jag gjorde för fel. Vad jag tycker var jag inte ett dugg arrogant eller otrevlig, alla har sina olika åsikter. Börjar nästan tro att han inte vet vad arrogant betyder.

Kommentarer
Postat av: S

Ja, dumma B.... Usch vad drygt det är när B dessutom inte har mage till att svara på vad fan han menar!! Ska jag prata allvar med honom?

2009-05-19 @ 23:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0