En hel vecka har gått utan inlägg.

Denna vecka har jag inte haft något att skriva om, förrens nu.

Måndag var en jobbdag, en ganska bra dag om jag inte minns helt fel.
Tisdag var jag ledig, då tog jag mig till centrum för att shoppa och käka med en kompis, vi gick och åt Kina-buffe. Gott var det=).
Onsdag var en jobbdag, en lugn dag på jobbet så jag passade på att plugga inför HLR-en som jag hade i fredags.
Torsdag var en jobbdag, började lugnt, det sades att det skulle hända mer, men jag tycker att den var ganska lugn dagen igenom.
Fredag var en studiedag, HLR. Väldigt roligt var det. Något jag inte "övat" på två år så det var välbehövligt.
Fredag var även min födelsedag, kommer ihåg när man var yngre och inte kunde sova en vecka innan födelsedagen för man längtade så mycket efter fina presenter. Men denna vecka har jag sovit som en stock, förutom när katterna har börjat leka vid fyra-tiden på morgonen. På fredagseftermiddagen kom två syster och mamma över på fika, fruktsallad och glass. Gott var det. Var sedan barnvakt kvällen och natten åt lilltjejen. Natten mellan fredag och lördag var det lilltjejen som ville gå upp vid fyra, men fick henne att somna om tack och lov.

Lördag var en ledig dag, och då var det dags att få över några vänner på middag och vinkväll. Blev inte som jag hade tänkt mig, hade tänkt mig att S skulle komma också men hon åkte och träffade sin morbror istället. Blev lite besviken över det eftersom kvällen var planerad i ungefär en månad. Men ändp förstår jag henne eftersom morbrorn inte bor i sverige och kommer hit ganska sällan om jag förstått det hela rätt. Men ändå, han kom i "sista" sekunden och vi hade planerat det hela. Men men....
Jag, R och E hade riktigt trevligt ändå. Mat, Enchiladas, och vin/bubbelvatten/öl blev det. R var sjuk så hon vad väldigt frussen, annars skulle nog nästan hela kvällen varit ute på balkongen, men så blidde det inte, vilket var ganskla skönt, E är en riktig borstbindare när hon fått i sig annat än vatten =). Vi spelade även lite spel, eller ett spel och det var kul, lite svårt att spela på tre personer bara, men det gick bra=).

Kvällen blev tidigt, tjejerna drog strax eftrer tio, och jag skulle följa med de till bussen så då måste man ju släcka alla ljus, och det var sega ljus, blåste och de tändes igen. Och vi hade lite bråttom så jag blåste på som bara den på ena ljuset så det stänkte stearin över halva mig och över fönstret. Så det var bara att pilla stearin på väg till bussen. Och när jag kom hem blev det fönsterputs=).

Idag blir det en lugn dag, sol och tv får det bli=). Skulle behöva komma iväg och hitta en klänning till bröllopet men det får vänta=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0