Heeeeelt slut just nu

Idag är jag trött, sov dåligt inatt, och precis ätit middag så då blir det ju värre. Funderar faktiskt på att sova middag idag, har "sovmorgon" imorgon, börjar inte förrens 8.00.

Idag ligger jag på plats 15 på lägenheten jag var och tittade på, det går framåt, så imorgon kanske jag får en trevligt samtal, det jobbiga är att jag inte kan svara, ska ju vara på jobbet där det är "mobilförbud". Tycker dessutom inte om att gå runt med telefonen på jobbet. Får hoppas att de inte ringer vidare till någon annan OM de skulle ringa mig och jag inte kan svara.

Idag har det varit en ganska bra dag på jobbet, ganska lugn på förmiddagen, och när det roliga börjar hända var det dags att gå hem. Tråkigt värre...

Jag har tänkt lära mig att äta Ruccolasallad, det ser få fräscht ut i en sallad, men smakar inte lika fräscht. Någon konstig stark smak, men det vänjer man sig vid antar jag. Annars har jag köpt ruccola i onödan=(.

Nu kommer jag inte ens på något mer att skriva om så det kan inte vara något viktigt att förmedla.

Så ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0