Parken Zoo i bilder

Klicka på bilderna så blir de större.

Människotigrar

Tåg

Följ mina fotspår

Nån sorts gris, vårtsvin?

Bebiskänguru

Vit känguru

Tar den sig över torr?

Ja det gjorde den!

Vet inte vad det är för art, men lite söt är den=).

Vildhundar? eller Shakaler? Bra fråga

Vandrande löv.

Sköldpaddornas mötesplats?

Tror de hette Bongo, ser ut som tjurar i mina ögon?

Solande flodhäst

Grön ödla, leguan?

Ännu större ödla, denna ödla tog sig en promenad på muren.

Ser ut som statyer, men de är äkta, jag lovar=).

En Manvarg, lika stor som en minihäst ungefär. Springer som en häst också.

En struts i sitt ståtligaste jag.

Klätterapa? Nej, Spindelapa.

Någon sorts katt, väldigt söt tycker jag.

Vart är den?

Stoor tiger!

Vit tiger.


Resten utav dagen spenderade vi i tivolit och det var inte lika roligt att fotografera, dessutom fick det inte plats med så många fler bilder i min kamera, dessa är verkligen inte alla. Tog ungefär 240 bilder under denna semesterdag.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0