2 dagar kvar sedan bär det av till Norge

Nu är det endast två dagar kvar innan jag drar mig vidare till Norge och Råde. Där väntar umgänge md min äldsta syster och hennes familj, bröllop och hälsa på min andra syster som bor där.

Idag har jag gjort lite förberedelser inför resan, växlat pengar, köpt en ny helrosa pyjamas (vilket inte var ett måste utan var bara sugen på en ny), köpt vita leggings som passar till klänningen jag hade tänkt ha på bröllopet. Det står i valet och kvalet om två olika klänningar.
Vilken ska jag välja?


Blå       eller     Brun?
Med dessa skor och ett par vita leggings



Hörde idag att de flesta tänkte gå i ljusblått tema, tur att jag har en blå kläning då, men det kom lite i sista minuen, tänk om jag inte hade köpt den blåa klänningen?

Kommentarer
Postat av: S

Du hade kunnat gått i bara skorna, för dom är så jäääävla snygga. :-)

2009-07-10 @ 10:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0