Uppdatering om min (försvunna)almanacka

Almanackan är återfunnen! I min säng haha, den låg gömd under min pyjamas så när jag skulle ta på mig den igår kväll ramlade almanackan ut. Vilken tur=).

Hade innan jag hittade almanackan SMS:at min syster J och ringt syster E, och den var inte hos någon utav de, vad de kunde se. Och det var tur att jag inte glömt den i Norge för det skulle bli dyrt att skicka den med posten därifrån. Om jag skulle glömt den hos J som bor inte långt härifrån skulle det vara lättare, en 25 minuters promenad och jag skulle vara återförenad med min almanacka.

Idag har jag inte gjort så mycket, har bara tagit det lugnt på förmiddagen och sedan tog jag mig till centrum för att växla tillbaka pengarna till svenska kronor och sedan handla lite frukt och grönt, ganska mycket blev det men det var helt tomt på det i mitt kylskåp. Nu är det nästan fint i kylskåpet, skulle kunna få plats lite till men det orkade jag inte bära hem, blev ändå en ryggsäck och två påsar=).

Nu ska jag sätta mig i soffan och äta Kiwi och hoppas att jag inte är allergisk=). Det gick bra sist men inte gången före, då jag även åt penicillin så jag tror inte jag är allergisk utan bara var känslig.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0