Om man kunde byta semestervecka nu skulle jag göra det.

Det är så jag känner när jag tittar ut genom fönstret och ser att det regnar, igen! Sedan jag kom hem från Norge har det nästan bara regnat, nu vill jag byta semestervecka så jag kan få lite mer sol på mina snart vinterbleka kinder. Börjar tröttna på detta ovissa väder, ena minuten är det strålande sol, andra står det som spön i backen (ös regnar alltså). Visst, jag har väl bosatt mig i fel land, men det är inte jag som väljer vad det ska vara för väder.

Jag får väl flytta till ett väldigt soligt land under semestern och kanske någon månad extra och sedan tillbaka hit för att få se lite snö. Vilket inte är det roligaste men hur ska man hålla koll på vintern när man är van vid snö på backen?

Får se vad jag hittar på idag, skulle vilja slippa sitta instängd en dag till men vet inte vad jag annars ska göra. Skulle vilja shoppa men har inte speciellt mycket pengar så det går inte det heller. Jobbigt värre=(.
Det blir väl städning eller något, vill ju inte ut i regnet i onödan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0