God morgon!

Onsdag morgon, höll på att skriva tisdag=). Har ingen koll på dagarna ännu verkar det som=).
Uppe tidigt idag eftersom jag var i stort behov av en tvätttid som inte fanns innan lördag, så jag ställde klockan på kvart över sju för att gå och titta om någon glömt sin morgon tid. Och som tur var hade någon gjort det, så jag fick min tvättid i alla fall=). Lycklig blev jag för att jag skulle slippa ställa mig och handtvätta kläder om jag inte skulle hitta något snyggt till kryssningen. Så nu har jag precis startat de tre sista maskinerna och ska tillbaka till tvättstugan om en knapp timme för att skicka in det sista på torkning=).

Det var inte speciellt svårt att komma upp vid strax efter sju, låg kvar en liten stund men upp kom jag=). Hade tänkt mig att jag verkligen skulle behöva dra mig upp ur sängen men det gick förvånansvärt bra=). Det är bra att jag kom upp tidigt idag så jag somnar direkt när jag kommer hem efter jobbet ikväll, börjar klockan sju imorgonbitti så klockan ringer vid femtiden, då bör jag vara pigg och glad för att ha tålamod/ork inför arbetsdagen.

Idag ska jag skicka referenser till SÖS, där jag var på arbetsintervju i torsdags. Frågade en utav cheferna igår om jag får använda henne som referens om de från SÖS vill ringa innan min chef kommer tillbaka från sin semester om två veckor. Och det fick jag. Och då berättade hon att de ska göra allt de kan för att behålla mig och min kollega som också blivit av med jobbet, så pass att det går runt för oss. Men jag vill inte gå på timvik =(.

Nu ska jag äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0