Första arbetsdagen avklarad

Nu har jag snart kommit in i jobbrutinerna igen. Första dagen är avklarad och den var lika lugn som en filbunke. Inge roligt. Fast det är bra att börja lugnt när man har gjort ungefär ingenting i fyra veckor, förutom roligheterna förstås.
Fick något gjort i alla fall=). Fick helgens arbetspass bortbytta, tack och lov! Så nu är jag ledig lördag och söndag kväll och kan åka med på kryssningen utan dåligt samvete. Jobbar lördag förmiddag men hinner ändå hem och hämta väskan och ge katterna mat innan jag behöver sticka igen. Skönt att jag hinner komma innanför min egen dörr innan resan i alla fall=). Så jag kan packa ner det sista om jag kommer på att jag glömt något.
Det skulle vara ännu bättre om presenten hann komma också, men det vet jag tyvärr inte. Har mailat säljaren på Tradera och frågat om kollinummer, men det är tveksamt att den har det. Men jag hoppas lite så jag kan se vart den befinner sig.

Vi hade det så lugnt på jobbet så jag gick hem en timme tidigare, väldigt skönt. Så jag har hunnit gå till tvättstugan innan den låses för natten och sett att den tiden jag ville ha inte fanns kvar, så jag hinner inte tvätta innan kryssningen, vilket är väldigt tråkigt. Får se vad det blir för kläder som finns kvar i garderoben innan kryssningen, det är ju några dagar kvar.

Nu ska jag sätta mig och titta på tv innan jag gör mig redo för natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0