Söndag och småseg.

I förra inlägget berättade jag om att jag hade ett litet dilemma, vad jag skulle göra, barnvakt eller träffa kompisar?

Jag pratade med min syster som velade, skulle hon gå ut och roa sig eller vara hemma för hon har blivit bjuden på en fest om två veckor. Tillslut kom vi överens att jag skulle ha henne om två veckor och skippa gårdagen. Så jag fick åka och träffa mina kompisar, det var en trevlig hemmakväll tills klockan blev ungefär elva, då gick vi till Gröna Jägaren och R sjöng karaeoke=). Hon blev den sista som fick sjunga innan det stängde klockan ett. Hon sjöng Starkare med Sarah Löfgren. Man hörde inte så mycket tyvärr, alla andra sjöng ju också. 


Det var väldigt trevligt att träffa gamla klasskompisar, en utav de hade jag inte träffat sedan studenten juni -07. Mycket att prata om=).

Nu ska jag laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0