Nu blir det ett kort inlägg=P

Börjar jobba om knappt tio minuter så nu får det bli ett kort inlägg, har precis kommit upp till jobbet från gymmet, har cyklar 15 kilometer precis=). Känner mig jättehurtig. Var heelt slut när jag åkte hemifrån idag, höll på att somna på bussen, mindre roligt. Nu när jag väl har tränat klart är jag ganska pigg men tröttheten kommer väl senare antar jag =(. Körde mest kondition idag, de där 15  kilometrarna. Körde lite styrka också men det var bara i ungefär 20 minuter, inget att skryta om =).

Nånting har hänt med min MP4 spelare, ingen musik är kvar!! Har ingen aning om varför den inte är kvar så det måste jag försöka ta reda på. Har inte gjort något konstigt med den vet jag i alla fall... Hmmmpf.

Nu ska jag dricka mitt kaffe och gå på möte, ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0