Lördagsmorgon och otroligt pigg.

Vaknade vid halv 8 imorse med lilltjejen, hon sov i nästan 12 timmar. Skönt att hon inte vaknade vid 6 tiden imorse, bilket jag bävade för eftersom hon somnade innan 8 igårkväll.
Vi har båda sovit som stockar förutom när lillan började hosta, då var det bara upp och hämta hostmedicin. Sen sov vi gott igen.

Vi har tittat på en film idag, ett småkryps liv. Den var väl ganska bra, hon tycker inte om tecknade filmer speciellt mycket men hon tittade en stund i alla fall.
 Sen var tyvärr filmen trasig så hon fick bara se ungefär halva.  Nu ska vi göra oss i ordning för att hitta på något roligt, det regnar ute för tillfället och hon har inga bra kläder för regnväder med sig tror jag, så vi blir nog inne idag=(.
Nu vill hon skriva lite, får se om ni förstår, för det gör nog inte jag.

w3fgw2d2dszwswwwwwwwwwwwwwwuuuuu  ttt t t  tt t t tt tttttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
 qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
 hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh//
Lillan snart 3 år.


Tack Borthy, ditt stöd betyder mycket=)

Skriver väl mer senare antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0