Ledig dag, verkligen leedig!!

Idag är jag ledig, är trött efter helgen så denna dag går bara ut på att ta det lugnt, har varit en snabbis till centrum och handlat till middagen. Kommer absolut inte komma upp till 10000 steg idag, vilket är målet för varje dag. Har just nu knappt 2000 steg så då kommer jag inte upp i tiotusen eftersom detta är en vilo dag. Har inte tagit uti med städningen heller, det får jag väl göra senare eller på lördag, kan inte påstå att det är smutsigt här hemma men det känns ju alltid fräschare med nyskurade golv=). Ska aldelles strax börja med maten, ska göra ett köttgryta idag, och ha vitlöksbröd vid sidan om. Mums vad gott det ska bli =). Har även suttit och funderat på om jag ska ta med mig baguette till jobbet imorgon och göra vitlöksbröd, men det känns som lite överkurs. Och dessutom kommer det lukta vitlök över halva avdelningen vilket inte alla kanske tycket luktar gott.

Har hört av mig till L om en "playdate" i helgen, tyvärr kunde inte hon för hon skulle jobba, så vi får ta det en annan helg när jag kan låna lilltjejen. Men det var ju en bra tanke i alla fall.

Nu ska jag börja göra iordning för maten, ska ju gärna koka ett bra tag så det blir mycket smak=).

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0