God natt, eller god morgon, eller vad det nu kan vara.

Sitter för tillfället hemma hos Lana, min gamla kollega, ja jag är fortfarande kvar fastän jag ska jobba imorgon, börjar ju inte förrens klockan 14. Vi har haft det jättetrevligt ikväll, har käkat en god middag, lite för söt för min del men det var gott i alla fall=). Sitter för tillfället med en grogg eftersom mitt vin tog slut, tycker inte om grogg men denna var god, Lana har jobbat som servitris? innan hon började inom vården. Hon berättade även att hon jobbat på en persinennfabrik? Lite "udda" jobb kanske. Inget jag skulle kunna tänka mig att hon jobbat inom, men man lär sig något nytt varje dag eller hur??
Just för tillfället är Lana ute med Rosa, inte rosa som färgen utan Roosa om man ska uttala det rätt, hon är hundvakt, passar på att skriva ett litet inlägg, måste ju uppdatera mer nu när fler än S har adressen hit =).

Hoppas att jag är så pigg imorgon så jag kommer iväg till gymmet innan jobbet imorgon, nu är klockan ändå 00.09, i skrivande stund fastän det inte syns för er som läser. Är väl hemma vid 02.00 om vi ska ha så här trevligt resten av "kvällen". Blir taxi för min del i alla fall, min sista buss har redan gått, gick 00.05, ja jag vet det är en riktigt dum tid en fredags kväll/natt. Förhoppningsvis blir inte taxin så dyr, en hundring gissar Lana på. Jag med, det tar MAX 15 minuter att gå hem till mig härifrån, men nu är klockan mycket så då tänker inte jag gå i alla fall.

Jag hoppas verkligen att jag orkar komma iväg till gymmet imorgon, annars så får det bli på söndag efter jobbet som slutar 15.00, men då kommer jag hem så sent. Kanske är bra det?

Jag har i alla fall blivit duktig=). Har inte sovit middag på hela veckan när jag slutat 15.30, riktigt duktigt tycker jag=). Vissa tycker väl att jag är helt korkad i bollen, men det är riktigt skönt att somna på soffan efter en arbetsdag.

Snart kommer nog Lana in så då är det dags att vara social igen, är bara hennes katt Bosse, och marsvinet, som jag inte vet vad det heter, hon kallade den för Grisen tidigare idag?, och lilltjejen ligger och sover. Vad skönt det skulle vara=). Mina små kissar saknar säkert mig nu=)

 Titta vilka sötnosar=).

Jaja för tillfället är klockan 00.18. Dags att spara och stänga=)


Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0