Gammal och ny musik

Sitter för tillfället och lyssnar igenom Leona Lewis album, riktigt bra musik tycker jag. Var även in på youtube idag och kollade in en video med Eric Clapton. Tears in heaven som ALLA vet vilken det är annars är det något konstigt, enligt min mening=). Var då tvungen att lyssna på den låten några gånger, även Knocking om heavens door, också riktigt fin låt. Tears in heaven satt jag alltid och bölade ät när jag var yngre, en såå hemsk låt. Om jag sätter mig in i låten idag så kommer jag säkert sitta och böla igen. 

När jag var på väg till jobbet igår satt jag och lyssnade på Leona Lewis och när en låt kom satt jag helt inne i den, och tänkte på hur mysigt det skulle vara att ha en rar kille vid sin sida när man lyssnar på den låten. De flesta av hennes låtar är lite så, men den här fastnade jag verkligen för=).

Pratade med S i telefon då hon börjar spela upp gamla låtar på sin dator, vad bra musik det var "på den gamla goda tiden" egentligen, det är inte många utav de man fortfarande lyssnar på. Och kollade dessutom igenom mailen efter en länk jag fick från min syster för ungefär 5 år sedan, med en "backstreet Boys"-låt, Which Backstreet boy is gay heter låter, kollade även på Youtube och den ligger där hehe. Flyter fortfarande omkring på nätet=), i och för sig försvinner aldrig något som har hamnat på nätet sägs det. Förhoppningsvis finns inte ALLT kvar, utan kan ge plats åt nyare "upptäckter". 

Jaja nu ska jag snart titta på TV, Dr Houses svåraste fall=).
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0