Dags att sova....

för att orka jobba och möjligen träna imorgon. Har nyligen kommit hem från jobbet, var hemma exakt 22,01 enligt klockan på min mobil, gick min promenad på 23 minuter hem, den promenaden är på ungefär två kilometer. Ganska bra jobbat men snart går det fortare. Har haft en ganska lugn dag på jobbet idag, började ganska bra men ganska mycket att göra så tiden gick väldigt fort. Vid 17.00 trodde jag att klockan bara vad 16, så det bådade ganska gott. Men så fort jag ätit min middag segade det till sig. Fastän då arbetsdagen har varit ganska lugn har jag kommit upp i nästan 10000 steg, det står på 9894, och den kommer stanna på ungefär där, ska ju inte gå så mycket nu men är ganska nöjd ändå.

Chippen är helt som vanligt idag, springer och leker och hoppar som en galning, alldeles som vanligt. Det är ganska skönt, de tror att det kan ta ett tag för narkosmedlen att gå ur kroppen men min lille verkar vara snabb på att vädra ur sig. Var ju pigg och allert, stavas det så?, redan vid 19 igår kväll.

Nu börjar jag bli ganska frusen och gäspig så det är dags att lågga sig och läsa lite, har snart läst ut boken nu=). Det blir nästan bara mindre och mindre läsning för min del, det är lite synd eftersom jag älskar att läsa böcker, fastän jag ibland väljer fel böcker. Är så korkad så jag läser nästan bara böcker om hemska saker, en utav mina favoritböcker är "Flickan med de röda skorna" Handlar om en flicka på 2 år som får cancer och hur hon och familjen försöker ta sig igenom denna hemska sjukdom. Men tyvärr klarar inte hon det. Det är mamman till flickan som skrivit boken.


Riktigt hemsk men läsvärd bok. Jag satt och grät på bussen när jag läste den, så hemsk är den.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0