Zombie i tvättstugan

Hade tvättstugan i morse vid 7-10, klockan ringde vid 06,20 så jag skulle hinna äta frukost och liknande. Men inte orkade jag fixa sånt inte, låg kvar i sängen till tjugo i, sedan var det bara att klä på sig och vandra glatt till tvättstugan som en ZOMBIE med morgonfrisyr. Tur så var det ingen där så jag slapp skämmas=). Det gick ganka fort i tvättstugan, kunde använda en extra maskin så då gick det lite fortare.
 
Det jag inte förstår är varför jeansen inte blir torra när de hänger i torkskåpet i över tre timmar? Det är inte ju direkt så att de dryper när man tar ut de ur tvättmaskinen, varför hinner de då inte torka? Det är inte så att de är jätteblöta när torktiden tagit slut, men de är fuktiga över så gott som hela byxorna och blöta på vissa ställen.

Idag är jag helt slut, troligen beror det på alla tidiga morgnar. Fjärde tidiga morgonen nu, skulle verkligen behöva sova ut någon morgon, slippa vakna till väckarklockan. Men det blir inte på några dagar, jobbar förmiddag nu i helgen så på måndag kan jag få sova utan att vakna till en väckarklocka. Ska bli sköönt!

Har idag pratat med S i telefon så gott som hela dagen=). Vi har oftast inte så mycket intelligent att prata om, utan det blir lite mmm, aha, okej, jaja, men idag har vi i alla fall pratat om något, skitsnack och lite klagomål över folk.
Man skulle nästan kunna tro att vi känt varandra väldigt långe eftersom vi inte behöver säga så mycket till varandra utan vi förstår ganska bra vad den andra tänkter. Men vi har bara känt varandra i tre år, egentligen träffades vi för första gången för typ tre år sedan, och började umgås något år efter det.

Har idag inte känt mig riktigt OK, har haft ryckningar i ögonen, eller precis under ögat ska jag säga. Hade det igår också. Undrar vad mina muskler strejkar för? Kanske tycker att det var för länge sedan jag var på gymmet. Ska i alla fall försöka ta mig dit senast på tisdag, möjligen någon dag i helgen. Har även känt mig tjock i huvudet, inte huvudvärk och inte trötthet, något konstigt. Känns som om det är fullproppat med något. =S

Ska lägga mig och försöka vila lite middag nu, har slumrat halva dagen sedan jag blev klar i tvättsutgan men inte riktigt somnat in ordentligt. Ska göra ett nytt försök alldelles strax.

Hare hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0