Usch, tror jag börjar bli sjuk.

Jag är heelt slut varje dag nu på senaste. Igår(tisdag) kom jag till jobbet med huvudvärk som bara förvärrades, tillslut påverkade det mina ögon lite så det var väl lite migränblandning på den huvudvärken, tillslut försvann den nästan helt. Så det var skönt, såg nog inte så pigg ut heller. Idag har jag bara varit ovanligt trött, har dessutom varit på isolering där jag brukar ha det ganska lugnt, det finns alltid något att göra men ibland mindre än andra dagar.

Igår var det något konstigt med min dator, kunde inte gå in på internet, eller rättare sagt webbsidor, var inloggad på MSN och modemet fungerade, men kunde inte gå ut på internet ändå. Ringde då till Com Hem, var en riktigt trevlig man jag pratade med där som verkligen gjorde allt för att hitta felet, det var inget fel på modemet men han försökte hjälpa mig hitta felet i datorn. Tyvärr gjorde han inte det. Så när jag kom hem idag skulle jag försöka med systemåterställning, vilket inte lyckades. Tillslut blev jag så frustrerad så jag körde in Windows XP skivan och reparerade inställningen. Nu fungerar det och jag hoppas att det fungerar i några dagar. Men jag vet fortfarande inte vad det var för fel. Hmmpf.


Har idag försökt sova middag, fungerar inte. Kan inte somna, men vilar ju i alla fall. Igår kunde jag inte heller sova middag, och igår var en dag då jag verkligen vile sova, hade ju haft sådan huvudvärk hela dagen.

Nu ska jag snart sova i alla fall, behöver inte gå upp 04,40 imorgon, har sovmorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0