Tisdag förmiddag, och jobbet väntar

Snart ska jag bege mig till jobbet, har ett eftermiddagspass idag. Vilket betyder att jag är hemma sent s¨jag får inte sova så mycket inatt, börjar jobba klockan 7 imorgon.

Idag vaknade jag vid 8,10, men inte gick jag upp inte. Utan jag låg kvar i sängen i nästan en timme innan jag pallrade mig upp. Hade det så mysigt med en gosig kisse i sängen=). När jag låg där i sängen och funderarde på om jag skulle ligga kvar ett tag till eller om jag skulle vara lite hurtig idag och gå ut och promenera eller åka till gymmet innan jobbet idag. Vilket jag röstade ner. Känner mig inte helt "fit for fight" Då är det dumt att börja anstränga mig för mycket. Ska i alla fall ta en lite längre promenad till bussen idag tänkte jag. Så snart måste jag gå så jag hinner det där extra.

Hare hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0