Mycket besök senaste dagen

Igår kom S till mig, mötte upp henne i centrum, sedan åkte vi hem och lagade lite middag. Vi gjorde en köttfärspaj, receptet hittade jag i Metro för några veckor sedan. Ska nog inte göra om just den pajen, men något liknande skulle jag kunna göra=). Jag och S kollade lite på film och spelade kort, men det blev en tidig kväll. Somnade runt 11. Båda var trötta men jag var tröttast, hade varit vaken sedan mitt i natten eftersom jag jobbat under dagen.
Imorse hade jag tvättstugan så det var väl inte det roligaste men vi hann snacka lite skit idag också=). Hon åkte från mig vid 17 tiden, och vid den tiden började jag prata med P över MSN, och berättade vad jag skulle äta till middag, då ville han komma över för det lät godare än det han hade tänkt äta. Så sen kom han hit strax efter 18 nångång och har precis åkt.

Har inte träffat P på tre-fyra år så det var trevligt, var snyggare än jag kom ihåg=). En karl man kan vila ögonen på =). Han fastnade ganska fort för katterna, det är ju ett bra tecken=). Katterna fastnade för honom också eftersom han var villig att kela med dem. Vi har pratat om att han ska komma över flera gånger men det har aldrig blivit så, men idag kom han. Vilket jag inte trodde från början. Det var trevligt, hoppas det inte tar lika lång tid till nästa besök.

Imorgon är det dags för jobb igen, ska upp mitt i natten för att jobba, mindre roligt. Skulle vilja vara ledig en dag till för att vila upp mig, men jag är ledig i helgen i alla fall, då blir det party på fredag, ser fram emot det. Kanske finns nån mer att vila ögonen på =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0