Inbokad på kryssning med kollegorna

Idag har jag blivit smått "övertalad" på att åka med på en kryssning med några kollegor. Kan inte direkt säga att jag blev övertalad, har funderat på att åka på kryssning någon gång i framtiden och nu var ju ett bra tillfälle=). Kommer nog bli väldigt roligt.

Har precis ätit middag, så nu är jag belåten och skulle vilja sova lite middag=). Kommer inte kunna somna men vila kan man alltid göra. Eftermaten-koma kallas det visst=).
Är otroligt seg idag, har varit en ganska lugn dag på jobbet idag. Nästan för lugn för min del, då känns det alltid som om man inte gör något. Fastän man kan göra massor som är utspritt under dagen. Tog på mig att gå och handla för att samla steg, men det gav inte så mycket steg som jag trodde det skulle göra.

Nu ska jag samla krafter inför lite "hemmagöra"=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0