Hemma efter packning av flyttkartonger.

Har idag varit ledig, dagen började med att S ringde och väckte mig vid 8,44 imorse, gjorde inte så mycket eftersom jag var tvungen att åka till centrum och handla kattmat tidigt, det sista fick kissarna igår kväll när jag kom hem. Köpte en 10 kilos säck till katterna så det inte tar slut lika fort som en 4 kilos säck. Dessa 10 kg borde räcka i ungefär tre månader, minst!

Har idag varit hem till min syster och hjälpt henne packa inför flytten imorgon, hon fick även låna mina kartonger, hennes 30 kartonger räcker visst inte. Hon ska byta lägenhet så personerna som ska ha hennes lägenhet kom över med en massa kartonger idag, 70 st om man ska vara exakt. Hur kan man ha sååå mycket saker??? Jag hade 10 kartonger när jag flyttade. Och det var nog två som var med kläder.

Var så hurtig så jag promenerade hem från syster, vilket är ungefär 4 km. Tog mig 40 minuter att gå och det var riiiktigt kallt den sista biten, skulle behövt mina termobyxor. Fått ihop 8400 steg idag, otroligt mycket för en ledig dag. Det blir väl några steg till men inte så många, ska ju snart sova =).


Ha det roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0