Blivit spionerad på idag

Låg på soffan och tittade på film tidigare idag, och jag sätter mig upp för att nå kontrollen så jag kunde pausa filmen och hämta något att dricka, då står det en äldre dam utanför mitt fönster!! Knappt tio centimeter från fönsterbrädan och tittar på mig!! Hon gick väl förhoppningsvis med en hund/katt i koppel, damen gick verkligen i rabatten utanför mitt fönster. Blev lite smått orolig, jag brukar inte ha en fönstertittare utanför mig. Jag låg så skönt under filten och tittade på filmen, och så ser man det ansiktet när man tittar ut genom fönstret, hmmpf.

Idag har jag varit ledig, sov till 11 ungefär, gick och lade mig vid tio igår så jag har väl sovit i alla fall 12 timmar. Och jag är helt slut, det var jag redan vid tre, då ville jag sova. Men det har jag inte tillåtit, så jag ställde mig och diskade lite för att hålla mig vaken. Nu ska jag bara göra en helrengöring i killarnas låda innan jag sover, då har jag avklarat dagens uppgifter. Och imorgon är det dags för jobb igen, eller hela helgen rättare sagt. Ska försöka hitta nån snäll kollega som kan byta pass med mig på måndag så jag kan få umgås mer med S eftersom hon kommer till STHLM nu över hennes lov. Så hon kan komma till mig redan vid 17 istället för 22 på måndag.

Har idag gått runt i riktiga myskläder=P. Riktigt skönt har det varit att låta mina lurviga andas lite=). Det är ju vinter ute då ska man se ut som en björn annars blir det kallt om de lurviga. Trevligt att veta va?? =)

Nu ska jag ta itu med lådan så jag får det avklarat ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0