Alldeles iskall!!

Har precis kommit in från en promenad på ungefär en timme. Försökte bekanta med mig med området, har inte gjort det riktigt än. Var riktigt mysigt att gå ut, fastän jag gick ensam, men jag hade ju S i telefon, då gick det bra. Kände för att promenera idag, får se hur det blir imorgon, promenad eller gym. Om det är så härligt väder som det är idag blir det nog promenad imorgon också. Solen skiner, och det är inte alldeles för kallt. Någon minusgrad är det nog, kan itne lite på min termometer, för solen skiner på den och den visar 4,5 plusgrader, det tror jag inte på ett dugg. Sitter nu och tinar så jag kan ställa mig i duschen, sen äta lunch och åka till jobbet.

Nu har jag så gott som tinat klart så det är dags att skrida till verket=).

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0