Usch och aj

Efter att jag kom hem från jobbet har jag städat nästan i ett, förutom när jag åt. Jag har städat i badrummet, hela badkaret, kaklet runt karet, golvet under karet, golvbrunnen, handfatet och "medicinskåpet". Och så har jag varit och städat på WC, hela toaletten, bidén och handfatet. Där är det bara "medicinskåpet" kvar. Som det kanske framgår är badrummet för sig och WC för sig, så två helt skilda rum. Och nu har jag ont i ryggen och är seg efter jobbet. Nu ska jag väl ta och städa lite i köket, spisen bland annat. Men känner inte att jag vill det, men det är ett måste om man ska hinna med all städning inför jobbet.

När jag var i centrum och väntade på S och J ringde telefonen, då var det om säkerhetsdörren jag beställt till nya lägenheten, den ska "installeras" på fredag vid 12-snåret. Allt händer samma dag, väldigt skönt! Slippa ha allt utspritt.

Njae, ska nog börja med att ta ned gardinstänger och lägga gardinerna i tvätten inför morgondagens tvättstuga. Och sedan får det bli spisen....
Usch jag vill inte städa mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0