Har börjat helgen på ett bra sätt...

Med en tupplur och en dooleys med mjölk. Den var god, och tuppluren var bättre. Tog en powernap på ungefär 30 minter, sedan gick jag och handlade och märkte att det slutat snöa. Tråkigt, när det väl är så kallt att det kan komma några snöflingor kan det inte bara få ösa ner då? Så det blir vinter på riktigt någon gång.
Efter middagen blev det en dooleys med mjölk, och nu skulle jag kunna sova ett tag till, men det får väl bli efter Idol antar jag.

Imorgon kommer mamma över på en fika och sedan ska jag till ÖoB och handla lite, och sedan möta upp en kompis som ska komma och fika också, det blir mycket kaffe imorgon.

Igår var jag hemma och var hängig, så jag ringde mig sjuk till jkobbet och det var väl lika bra, sov en timme mitt på dagen, kände mig febrig och hade huvudvärk, och idag var jag nästan bra, åkte till jobbet och hade en ganska bra dag där, men när jag kom hem blev det ju en tupplur, så lite trött var jag.

Snart ska jag väl blanda en till Dooleys och sedan ta och bänka mig i soffan med mina pojkar som är gosiga idag. Undrar varför Chippen är så frusen, kommer och lägger sig under min "ull"filt och ligger kvar där ett bra tag. Mysigt! Klagar absolut inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0