En ny vecka på intåg

Måndag idag, och riktigt tråkigt väder, grått och regn.
Helgen har varit ganska bra, full att-göra-lista. Och det mesta har blivit gjort. Det är "bara" väggbeklädnader som ska upp nu. Igår fick jag upp en utav mina vägghyllor, den andra saknar jag skruvar till. Var och köpte skruvar för att få upp hyllorna igår, men de var för långa så jag måste tillbaka och köpa kortare skruvar idag innan jobbet. Då får jag upp hyllan imorgon eftermiddag/kväll. Och sedan ska jag upp med några tavlor och liknande.

Idag ringde bostadsföäretagets "Öaga-man" och sade att han kunde komma och ordna till avloppet under diskbänken, eftersom de förra hyresgästerna bara hade borrat ett hål för deras diskmaskin, så han skulle komma efter 10, men sedan ringde han tillbaka och sade tt han itne hade alla delar, utan måste beställa de och det tar några dagar, så förhoppningsvis är min diskmaskin installerad och klar innan helgen.

Första natten ensam i nya lägenheten gick bra, sov som en princessa till halv 6, sedan var det mer oroligt, och jag ville inte gå upp sedan halv 6, ska ju vara uppe till halv 11 ikväll. Så jag låg i sängen till halv 10 och slumrade.
Imorgon ska jag har Etik-dag på jobbet, ska bli spännande att höra vad som sägs, det kommer nog fram en massa bra gissar jag på.

Nu ska jag göra mig iordning för jobbets fyra väggar och en tripp till Claes Ohlsson innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0