Effektiv

Idag har jag varit ganska effektiv må jag säga. Köpte de sista julklapparna, min syster köpte en utav de men ändå. Jag har städat lite smått och tvättat två maskiner. Härliga tider!
Läste igenom manualen för tvättmaskinen idag, och där förstog jag att det verkligen tar tid för den att bli klar. 60-graders programmet för bomull tar över 2 timmar! Helt otroligt.

Imorgon är det dags för jobb igen, och första dagen med min inskolning, ska bli roligt.
Onsdag är det också jobb, men sedan är jag ledig i fyra dagar. Ska bli så skönt, känns inte som jag varit ledig nu i nästan två dagar, igår sov jag ju bara efter nattjobbet.

Nu ska jag strax lägga mig och sova för natten, är riktigt trött idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0