Ännu mera usch

Torsdag, i morgon flyttar jag. Så idag är det städ och packning som gäller. Usch och fy! Städningen skulle jag kunna skippa, men det börjar ju hända något i alla fall.  Har även tvättstugan och det är snart dags att röra sig dit för att köra igång maskin nummer 5.

Dagen på jobbet har varit nära inpå fruktansvärd stundtals. Allt hände samtidigt, kändes inte som jag räckte till, men jag gjorde ett he*vetes bra jobb.

När jag var på väg hem kände jag att det är inte långt kvar tills jag somnar, men skickade SMS med S så jag höll mig vaken. Tack och lov, sova sig förbi hållplatsen skulle inte vara roligt idag. Tvättstuga vid 17 och hinna städa och packa och allt sånt, bra att jag inte somnade. Men jag lär sova gott inatt i alla fall=).

S är på väg hit nu och ska hjälpa mig med städning och packning, tack S. Ska bli skönt att ha allting klart innan vi går och lägger oss ikväll. Sedan är det bara upp pigg och en lärka vid 7 och börja förbereda för brorsans ankomst runt 8 nångång.

Njae nu ska jag packa ner datorn och sedan gå till tvättstugan.
Får se när jag hinner titta in igen=)

Kommentarer
Postat av: Malin

Var jobbar du?:)

2009-12-04 @ 18:03:35
Postat av: S

Pigg som en lärka klockan 7 va? Hmpf. Tala för dig själv...

Jag ville dö, speciellt när jag insåg att T hade försovit sig, och att jag också kunde få försova mig utan sura miner. :-D

2009-12-07 @ 14:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0