Snart guppar det av....

på kryssning! Imorgon är det dags att åka på kryssning med några kollegor, inte så några, det blir ungefär 30 st om jag förstått det hela rätt. Så idag har jag packat resväskan, ser ut som jag ska på långsemester till något exotiskt land, men jag ska bara på en Viking-kryssning=). Jag tar med mig en stor resväska så jag får hem det jag köper utan en massa påsar, tänkte bara trycka ner allt i väskan, låter som jag ska köpa hela taxfree, men det hade jag inte tänkt. Jag tar med mig lite kläder också, eller linnen/toppar i alla fall, vet inte vilken jag ska välja, det märks imorgon vilket humör jag är på.

Imorgon bitti ska jag ta hand om lilloppan när hennes mamma är i skolan, så imorgon får jag inte sova tills jag vaknar som jag fick idag, har sovit så gott i natt. Och det var skönt eftersom jag har sovit dåligt tre nätter på raken innan. Har hat ett par galna katter.
Imorgon bli det upp vid halv sju ungefär och promenad hem till min syster vid halv åtta tiden så hon hinner iväg till skolan i tid. Tur att hon har en kort dag i skolan så jag hinner göra lite emellan barnvaktstiden och kryssningen, inte så mycket jag hinner men lite grann. Hinner vara hemma ungefär tre timmar innan jag behöver åka för att möta upp lite folk och sedan ta sig till terminalen.

Ikväll är det jobb, så jag hoppas verkligen att jag får sova bra i natt så jag är pigg imorgon.

Nu är det dags för lite lunch och sedan jobb.
 
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0