Övertalning pågår....

Försöker övertala min goda vän R att söka till Idol 2009, hon är en gudinna på att sjunga. Och det vet hon om, men ändå säger hon att hon inte vill söka för att juryn kan säga att hon inte är bra nog. Jag och hennes pojkvän R hade tänkt att anmäla henne så de komemr och hämtar upp henne någonstans, och hon inte vet något. Men jag hittar ingenstans vart man kan göra det. Så jag sade till henne idag att du ska vara på Hovet 10,00 på lördag, för att söka till Idol, men det tyckte inte hon.

Ska höra av mig till R så han kan övertala henne också, för hon hade inget planerat tills på lördag förmiddag. Han får se till att hon kommer iväg, jag är ju på kryssningen just då. Får hoppas att han fortfarande är med på spåret=).

Sist jag var hon R så sjöng hon för B som känner någon inom musikindustrin, för att hon skulle kunna komma lite längre med sin sång, men jag har inte hört något mer om det. Så jag tycker verkligen att hon ska söka till Idol.


Just för tillfället sitter jag och äter lunch, för att orka med eftermiddagen på jobbet. Har en ganska skön arbetsvecka framför mig, bara ett morgonpass men desto fler eftermiddagspass. Väldigt skönt att slippa gå upp tidigt allt för många dagar på en vecka, förstår inte hur alla som jobbar 8-16 orkar gå upp tidigt varje dag, det är väl något man vänjer sig vid efter ett tag. Men i början måste det vara en riktig pina när väckarklockan ringer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0