Några dagar sedan senast...

Har varit extremt trött denna vecka, kanske för att jag jobbat så många morgonpass? Mycket möjligt, har sovit "middag" nästan varje dag, och när jag väl fick sova ut eftersom jag skulle börja vid två, vaknar jag vid sju. Jätte pigg och alert, men inte tänker jag gå upp klockan sju, så jag tvingade mig till att somna om. sedan var klockan halv tio. Helt OK att gå upp då.

Det har heller inte blivit så många steg i veckan, har inte kommit över tiotusen någon dag än så länge. Är just för tillfället uppe i bara 6179 steg, sedan klockan halv sex imorse. Inte så mycket på en så lång dag. Känner att jag är alldeles för trött för att gå ut och promenera också, och jag skulle behöva städa, och sova, och bada, och få lite massage. Är så stel och öm i axlar/nacke så jag skulle behöva en dundermassage.

Det har varit en lugn vecka på jobbet, extremt lugn. Undrar när det smäller till, hmm.... Det tar nog inte allt för lång tid skulle jag tro.

I helgen är jag ledig och skulle vilja sova bort hela helgen om jag fick, men jag skulle behöva åka till IKEA, inget jag verkligen måste ha, men min säng håller på att braka så jag skulle behöva en ny, har kollat ut en och kollat pris, och jag saknar 500 kr till hemkörningen. Riktigt irriterande. Och jag gillar inte att låna pengar, visst det skulle bara vara tills på måndag/tisdag när jag kan gå till banken och föra över pengar från sparkontot. Men ändå. Tänkte att den här helgen skulle vara alldeles galant att åka till IKEA eftersom jag är ledig även måndag, så kan jag ju fixa och dona även på måndag, förutom tvättstugan då=(. Vilken jag funderar på att boka om.

Nu ska jag lägga mig på soffan och vila innan jag ska ta itu med dammsugningen=(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0