Det tidigaste inläggen någonsin...

Nu är klockan ungefär tjugo i sex på morgonen, har aldrig skrivit inlägg så här tidigt förut, brukar inte hinna det innan jag behöver gå till jobbet.

Men idag hinner jag det, skippar frukosten och då hinner man med mycket=).

Har tänkt på lite från kryssningen i helgen, jag stog och pratade med tre kollegor och helt plötsligt från ingenstans kom jag in på min bakgrund, och det första två utav mina kollegor då gjorde var att säga " det där är för mycket för mig att höra" och så gick de. Varför kom jag ens in på ämnet?? Jag har ingen aning om varför, jag måste ju ha haft något att gå på?

Ska idag be om "ursäkt" för det jag berättade, det är ju inte deras sak att lyssna på. Men ändå hade jag en poäng med det hela som jag inte riktigt är säker på att den kom fram.

Det syns inte på alla människor vad de varit med om. Även fast det syns på många.

Nu ska jag gå till jobbet, ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0