Söndag

Idag har jag haft en ganska lugn dag, vaknade vid tio-tiden ungefär, lade mig direkt i badkaret för att försöka lindra magsmärtorna, det hjälpte inte så bra tyvärr. Sen tog jag det lugnt till jag skulle åka till gamla jobbet och möta upp min mor.

På vägen hem försökte jag hitta mig en hatthylla, har ingen i min lägenhet så det blir en fin hög med jackor på byrån när det kommer folk, men jag hittade ingen jag ville ha, får kolla vidare på onsdag när jag är ledig. Har redan ringt min syster och bett henne komma och borra upp den, det är hon bra på=). Förhoppningsvis finns det hatthyllor på Clas Ohlsson. Annars får jag ta miog ännu längre bort och leta hehe. Vill inte lägga ut 700 kronor på en hattylla som inte är speciellt fin när jag kan hitta en snyggare för en mindre peng.

Imorgon är det dags för jobb igen, är otroligt utvilad efter arbetsveckan som gått, är lite småseg men det får man vara på en söndag. Jag gissar på att det är ganska mycket att göra på jobbet veckan som kommer, ganska skönt att jag bara ska jobba fyra dagar=), fast roligt när det händer saker också.

Nu ska jag göra mig redo för att sova, så jag orkar med morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0