Söndag

Idag är det söndag, vilodagen =).

Som jag skrev i förra inlägget var jag barnvakt inatt, åt min systerdotter på knappt tre år=). Jag skrev också att vi skulle göra milkshake, smoothie vad vi nu skulle kanlla det, tror att det blir milkshake. Vi gjorde våra milkshake, och det blev riktigt gott faktiskt=), Med massa hallon. Vi båda tyckte att det var så gott så det blev två glas vardera, glasen är ganska små så det var inte så mycket ändå, och dessutom var det lördag.

Efter bad och Mora Träsk vare dags att sova, vi somnade runt halv elva och vaknade vid åtta imorse, sovmorgon!! Har inte hört mycket annat än katternas namn idag hehe=). Tur att det går bra mellan de alla så hon får leka lite med dem. Dessutom blev det Bamse och Emil i Lönneberga idag, undrar varför det inte heter Emil i Katthult, han bor ju där, inte i Lönneberga, hmmm.... nånting att fundera över.

Just nu håller jag och min syster på att tänka över vad vi ska göra på julafton, det blir bara jag och hennes familj på julen och det är lite tråkigt, så vi funderar på att följa med 12 släktingar på kryssning, men vi har inte bestämt oss ännu, det är ju ganska dyrt... nästan 1300 kronor men då ingår ju all mat, men inte frukost tror jag... det är lite konstigt. Vi får se hur det blir med den saken, om vi åker kryssning slipper jag vara tomte i alla fall =).

Jag har nyligen vaknat från en "powernap" på tjugo minuter, nu är jag nästan som ny igen hehe, men snart blir jag väl trött igen skulle jag gissa. Imorgon är det dags att jobba igen. Jobbar bara två dagar sedan är jag ledig i tre dagar! Långledigt!! Man får inte in så många lediga dagar på schemat om man inte tar semester förstås.

Nu ska jag hitta på något att göra, vet inte vad men det finns alltid något att plocka med=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0