Småseg

Idag är jag lite småseg, har precis avslutat arbetspass nummer 6 denna vecka, skönt att vara hemma tidigt för en gång skull när man jobbat kvällspass. Har varit en någorlunda lugn vecka på jobbet tillskillnad från förra veckans kaos.

Sedan förra inlägget har det hänt ganska mycket, ett barn har kommit till världen!! Grattis mamma och pappa, speciellt mamman eftersom jag inte känner pappan. Mamman är en utav min systers bästa vänner, även jag har lite kontakt med henne. Troligen en söt liten rackare blev det, har inte sett honom men de flesta spädbarnen är söta.

Jag hade tänkt att registrera mitt tjänstekort på gymmet under veckan som gått men det har varit så mycket pyssel så jag har inte kommit iväg för att göra det så jag hoppas att jag har möjlighet att göra det under veckan som kommer. Har en ganska lugn vecka framför mig tror jag, har bara fyra arbetspass inbokade faktiskt=P. Och förhoppningsvis blir det spelkväll på fredag hos syster min, har köpt ett roligt sällskapsspel som vi förhoppningsvis kan spela på fredag, och på lördag ska jag ha loppan över natten så mamma får gå ut och roa sig lite grann.

Imorgon bär det av till förra jobbet för att möta upp mamma och byta paket från tomten såhär innan juletider. Ska bli trevligt att träffa gamla kollegor också, länge sedan jag såg de nu.

Ha en trevlig tredje advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0