Seg...

Igår var det roligare på jobbet än de två tidigare dagarna, mer att göra=). När jag strax skulle gå ner och byta om och åka hem tittare jag på in stegmätare, var då upp i strax över 10000, när jag kom hem var jag uppe i 13157 steg. Bra jobbat! Gick och lade mig nästan på en gång när jag kom hem, tog mig ett päron först=).

Idag ska jag iväg och jobba igen, ska börja vandra till bussen om ungefär en timme. Gjorde juice idag i min nya blender, som luktar bränt när den används?, blev  gott, det var mest vindruvor i men det var riktigt gott=). Är väldigt seg idag, känns som jag skulle ehöva ha tandpetare för att hålla upp ögonen som de har i tecknad film hehe. Imorgon är jag ledig i alla fall så jag kan ta det lite lugnt, ska  i och för sig hjälpa min syster och hennes kille med deras datorer så helt lugnt kommer det inte vara.

Nu ska jag sätta mig och kolla på tv och vila den sista timmen jag får vara hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0