Helg!!

Nu är det helg!!

Idag var min syster här och hjälpte mig sätta upp min hatthylla, äntligen!! Nu slipper jag ha tre jackor på byrån, eftersom jag väljer från dag till dag, beroende på temperatur. Nu sitter den på väggen=).
Igår var jag hemma hos min andra syster och käkade och spelade spel på kvällen, då var min syster och hennes nya kille där, verkar vara riktigt trevlig, lite nervös men det skulle jag också vara när jag träffar "hans" familj första gången. Vi spelade spelet Med andra ord ett roligt sällskapsspel där man beskriver ett ord, med andra ord. 

Ikväll kommer min systerdotter hit och ska sova med Chippen och Cosmos, mina katter. Tur att katterna vilar nu innan hon kommer, då får de inte vila på några timmar hehe.
Jag och lilltjejen ska ordna till en smoothie, milkshake vad vi nu kan kalla det=). MMums!

Idag har jag även städat lite här hemme, blir väl skurning imorgon gissar jag. Just nu skulle jag bara vilja sova middag så skurning orkar jag inte med idag.

För någon dag sedan, onsdags tror jag?, köpte jag en ny stegräknare, har känt på mig att min gamla inte räknat rätt, köpte då en ny och lite dyrare sort, har användt den två dagar, första dagen blev det 11700 steg någonting, och igår 12200 någonting, jag har gått ganska bra=). Denna stegräknare är så "smart" att den inte räknar om man tar mindre än sex steg på raken, det är bra speciellt när jag är på jobbet, då tar man två steg dit, står still en stund, tar tre steg dit osv.
Värt pengarna tror jag=)

Ha det bra hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0