Dagen efter party!

Igår var det party, på viperroom, St Eriksgatan i stan. Det var en ganska okej kväll faktiskt, självklart börjar utekvällen med ett toalettbesök efter resvägen med öl. I väntan på att en toalett skulle bli ledig kommer det fram en tjej och börjar prata med mig, hon tycker att jag har en fin tröja och "åh vad killarna kommer dansa med dig när du har en sån sexig tröja på dig", tröjan var inte ett dugg avslöjande, hade till och med ett linne till under för att inte visa hela härligheten om jag skulle böja mig framåt. Så jag vet inte vad hon tyckte var så sexigt me den, men d e ju alltid roligt att höra hehe.

När jag var med min väninna ut när hon skulle röka kom det fram två killar som inte var inne på klubben och frågade om de fick låna medlemskort, och de som har varit där vet att det bara gäller för tjejer, har ingen aning om varför faktiskt. Men dessa killar kunde inte förstå att det endast gällde för tjejer och om de ville komma in så fick de betala inträde på 80 kr, jag citerar vad han sa " If you say that I´m your boyfriend I will get in for free", så han trodde att han skulle få komma in om jag var hans "flickvän" haha. Sorgligt.

Vi var hemma vid 4 snåret efter ett stopp på rått-donken, McDonalds på T-centralen, som jag fått lära mig att det heter. Det vara bara bums i säng ganska direkt efter att vi kom hem, min väninna behövde åka hem ganska tidigt, ungefär vid 14, för att träffa en släkting som var på besök över helgen.

Det var en kort sammanfattning om våran utekväll.
Nu ska jag förbereda mig för 6 dagar på jobbet, förhoppningsvis ganska lugn vecka tillskillnad från förra=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0