Äntligen ledig!

Idag har jag gått in på en fyradagars ledighet, ska bli så skönt att vara ledig nu. Veckan på jobbet har varit väldigt intensiv, inte så konstigt kanske med tanke på vart jag jobbar, men det har varit extra intensiv denna vecka. Det känns som att jag bara har "städat" upp på jobbet hela veckan, inte hunnit med mycket annat.

Idag har jag varit och hämtat ut lite paket på "posten", har beställt lite julklappar och ett sällskapsspel som jag förhoppningsvis får spela på lördag när det kommer över lite folk på middag och vin. Sen blir det utgång och dans.

Sitter just nu och pratar med en pojk på MSN, vi diskuterar att man måste få unna sig något onyttigt ibland för att orka med det nyttiga hela tiden, men denna pojk verkar tycka att om man är överviktig ska man hålla sig till sina grönsaker vecka ut och vecka in, jag som för tillfället är i just denna situation ( vilket inte han vet om) vet att jag inte skulle orka äta så nyttigt heeela tiden utan att få unna mig något onyttigt nångång i bland, och då menar jag inte en dag i veckan utan kanske max en gång i månaden, om jag skulle vara sugen. Det är väl inte helt fel?

Nu ska jag inte klanka ner på andras åsikter, alla har rätt att tycka vad de vill=).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0