Tentan avklarad.

Första tentan för detta läsår är nu avklarad! Sitter på snabbtåget till Stockholm och längtar hem.

Natten har funkat rätt okej faktiskt. Fick sova i paviljongen inatt, det är första gången jag sov i den byggnaden och den var mysigare än den stora byggnaden faktiskt. Fräschare sängar och finare badrum.
Inga spöken har jag märkt av heller, vilket är skönt. Har väl sovit 5-6 timmar skulle jag tro, men de var nog inte så djupa för jag är helt slut i skallen och börjar få huvudvärk.

Jag är just nu mitt ute i ingenstans och nästa stopp är Katrineholm om jag inte minns fel. 
Nu ska jag vila skallen och lyssna på podcast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0