Åter i vardagen

Nu är vardagen tillbaka efter nästan 3 veckors ledigt. Jag har jobbat en dag på tre veckor, nu har jag haft två arbetsdagar denna vecka hittills. Tre dagar kvar sedan är det ledigt nio dagar till!

Nu ska jag ta tag i mig själv igen och börja komma igång med träningen. Den har blivit lidande under ledigheten och under tiden jag hade så mycket extraslag, de är fortfarande kvar men inte lika ofta som tur är.
Så imorgon är det träning igen! Ska bli skönt att röra på fläsket och komma tillbaka till rutinerna.
En ledig eftermiddag med M innan bara, vi har umgåtts så gott som varje dag i tre veckor, det är väl bara någon enstaka dag vi gjort saker på olika håll. Och vi är fortfarande sams:-).

Kommentarer
Postat av: Frudin

Visst är det härligt att vara sams trots att man umgås så tätt :-)
Hur är nya firman?
Kör hårt med fläsket nu, så där som du gjorde förut!
Kram

2014-01-19 @ 13:02:35
URL: http://frudin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0