Hjärtsnörp!

Höll på att få hjärtsnörp när jag kom till pendeltågsstationen i dag. Ser att det är förseningar på tågen från stan, tänkte då att risken finns att mitt tåg in blir försenat och jag då riskerar att missa mitt SJ-tåg till Skövde. 
Går in på SJ-appen för att kolla vilket spår mitt tåg går från och ser detta:

Sitter på pendeln och funderar på hur jag ska ta mig till skolan om det inte går något tåg, såg ett som gick till Hallsberg och "mitt" som börjar gå i Hallsberg, den får jag ta tänkte jag. 
Konforma till centralen och mitt tåg var
redan inne, alltså originaltåget. Så nu sitter jag på rätt tåg på väg till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0