Snart lös och ledig

Nu är det bara tre arbetspass kvar på min anställning på sjukhuset. Sen är jag en desto mer lös och ledig person, i den bemärkelsen att jag kommer ha en fritid igen!
Har kunnat arbeta lite efter min sjukskrivning, blir det för tungt får jag ont och behöver sjukskriva mig enstaka dagar, som i tisdags till exempel. Men idag jobbar jag och hittills fungerar det bra. 
Imorgon ska jag troligtvis "tackas av" på jobbet, har ju jobbat här i snart 6 år, detta förstog jag på av att min chef verkligen ville veta om jag skulle komma imorgon, mitt svar blev att bara jag inte får väldigt ont så kommer jag. Så hon ville att jag skulle skicka sms till henne ikväll om jag inte skulle komma imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0