Relationship

Efter mycket fram och tillbaka i skallen har jag nu avslutat min så kallade relation till A i Tunisien. Detta efter att jag träffat en underbar människa här i landet.
Jag träffade M första gången för ungefär 8 år sedan, han spelar i samma band som min kusin R. Så vi har hälsat på varandra några gånger när jag varit på deras spelningar, mer än så har det inte varit. Nu sågs vi igen på min mors och morbrors gemensamma fest, där var bandet och spelade för födelsedagsbarnen.
Vi började prata och dansa och M fastnade ordentligt. Han hade sagt till min kusin V: "det är härligt att prata med någon som är smart", jag är tydligen smart ;-). V såg tecknen hos M och fick honom att ge mig en puss och då fastnade jag med, och på den vägen är det.
Vi har setts en hel del de senaste två veckorna, bara vi tillsammans eller med sällskap av andra. M har träffat en utav mina bästa vänner, R, och han blev klart godkänd av henne, det han hon tydligt berättat ;-). Vilket får mig att känna att detta är en människa jag vill ha kvar i mitt liv ett tag till.
 
Vi har även varit på Revy med M's bror M och hans fru E, detta var en vecka efter vi träffades. Detta var en revy med komedi och sång, jag hade inte riktigt samma humor som de andra tittarna. En man som satt framför oss fick mig däremot att skratta, av hans skratt. Hans skratt var fruktansvärt smittsamt. På revy'n fick jag även träffa en vän till M och M, en bandmedlem i ett annat band M spelar i. Denne kompis var ljud- och ljustekniker och även med i en sketch.
 
M har under veckan som gått åkt till olika orter för att träffa mig innan jag tränat, dett aför att han i fredags åkte till en annan stad för att spela in musik, under mer än en vecka. Så han ville ses så mycket som möjligt innan han åkte till skogen där knappt telefonen fungerar. Det uppskattade jag.
I torsdags på självaste alla hjärtans dag träffade jag som hastigast hans föräldrar och en syster, och deras hund som blev min kompis.
 
Så nu får jag inte träffa honom på en vecka, han kommer hem nångång på söndag, och jag åker till Skövde tidigt måndagmorgon, så vi får ses på måndagskvällen när jag kommer hem. Så denna vecka får jag passa på att plugga en massa så jag hinner gosa med M sen.

Kommentarer
Postat av: Frudin

Grattis grattis grattis!!!!!!!

2013-03-13 @ 20:03:05
URL: http://frudinsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0