Nu händer det saker!

Nu är mitt liv på väg in i en radikal förändring igen..
Skolan börjar på måndag, åter till det osociala livet igen.
Jag har även sagt upp mig från mitt jobb och skaffat mig ett nytt på 50% samt ska på ännu en intervju på måndag,där har jag en förhoppning om att jobba på timmar så jag slipper jobba och plugga heltid upphöjt till 2 i ett år till.
I slutet på november är min anställning över för landstinget och går då över till ett annat företag där jag kommer jobba måndag-fredag varannan vecka. Ska bli skönt att slippa helger och kvällar!

Jag och M satt på kajen i Gamla stan i torsdags och fick besök av vattnets invånare.


Kommentarer
Postat av: Frudin

Det sade du inget om. Nu blir jag ledsen! ...men jättemycket lycka till!

2013-09-05 @ 22:22:19
URL: http://frudin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0