Och jag lever fortfarande!

Har inte riktigt tagit mig tid för datorn eller inte hellet appen de senaste dagarna. Har jobbat och varit på konference och jobbat lite till. Och så jag har tränat däremellan också. Så allt utöver det har fått lida.
Känner att jag knappt har kontakt med mina vänner längre, och städning och tvätt blir nedputtat på att-göra-listan.
Men nu så ser det någorlunda ut i diskhon i alla fall, och jag lyxar till det med ett glas vitt som min lära kollega E köpte till mig som tack för att jag noppade hennes ögonbryn.
Rara lilla E, du e så snäll du!

Ikväll hoppas jag på en dejt med A, hoppas verkligen att han tar sig till en dator ikväll. De andra gångerna vi pratat om att ses på internet har han inte tagit sig till en dator, men lite hopp har jag kvar.

Nu ska jag fortsätta titta på hockeyn..

Kommentarer
Postat av: Borthy

Hoppas det blev en dator-date!

Du skulle få en hel dunk för mina buskiga ögonbryn :-)

2012-05-13 @ 07:22:21
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0