Vaccinerad och klar

Nu äntligen har jag blivit vaccinerad för Hepatit B, nu slipper jag en massa mer sprutor av den sorten.
Nu skall det bara tas sprutor mot Hepatit A i framtiden. Det skall jag väl ordna nångång i mitt liv, de sprutorna måste jag tyvärr betala för så jag måste kolla upp priserna på de också.
Det händer väl någon gång.

Nu börjar jag räkna ner inför min långledighet på 10 dagar, nu är det "bara" 7,5 arbetspass kvar. Wihoo!!
Min navel kommer aldrig vara så ren efter de dagarna, eller djup för den delen.

Än så länge har jag inte så mycket inbokat de dagarna. En vin/middagskväll med R, C och S och träning är det enda som jag kan komma på just nu. En dejt med mormor också kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0